петък, 1 август 2014 г.

10-те най-големи женски лъжи

Женските издания, често твърдят, че мъжете са хронични лъжци и че за всяко свое дребно прегрешение господата са в състояние да измислят какви ли не лъжи. Истината обаче е, че и двата пола лъжат. Мъжките най-често са стил "Излизам за една бира, всички жени около нас са грозни - ще се прибера рано". Женските лъжи имат тенденцията или да са грандиозни стил "Детето е от теб" или дребни, но дразнещо далече от истината. Ето 10-те най-големи женски лъжи или казано с други думи фразите, които мацките най-често пробутват, за да получат своето или пък ти да си го получиш (не в готиния смисъл).


1. Готова съм след 5 минути


Без значение дали става въпрос за кифла на ръба на поп-фолка или за хипстърка на ръба на пънкарията, за голяма част от мацките важи правилото, че често се подготвят за едно излизане доста по-дълго време от продължителността на самото излизане. И ако си в злощастната позиция на пича, който ги чака, ще получиш този отговор поне няколко пъти. За щастие живеем в ерата на смартфоните и има как да уплътниш времето, вместо да висиш пред вратата като неразхождан лабрадор.

2. Падна ми батерията


Както децата си измиват ръцете с едно и също оправдание, примерно "Минчо ме накара", "Кучето ми изяде домашното" или "Големите счупиха масата", така мацките използват едно и също оправдание за безкрайна серия от ситуации. Не ти върнах обаждането? Падна ми батерията… Вързах те на среща? Падна ми батерията. Спах с брат ти? Падна ми батерията…

3. Ти си ми вторият 


Едно от много важните неща за една мацка е да не я помислят за курва. Особено ако има навика да спи със Сульо и Пульо, често едновременно. Затова, докато номерът минава, в решителния момент преди да започнете да го правите, някои момичета много предпазливо и внимателно пускат фразата "Само бъди внимателен…Ти си ми вторият." Естествено, елементарен сравнителен анализ и бързо пресмятане наум доказва, че това е далече от истината. Пък и на 30 вече може да събуди единствено смях.

бутони за споделяне

0 коментара :

Публикуване на коментар